Du får kun én chance for at gøre et godt førstehåndsindtryk. Så invester i de rigtige værktøjer, der gør det muligt for dine kontaktcenteragenter at levere god kundeservice - hver dag. Det betaler sig.
Dialogen med jeres kunder er uhyre vigtig. Og førstehåndstrykket betyder alt. Derfor er det vigtigt, at I hele tiden er bevidste om, hvordan I kan styrke kommunikationen og relationen med jeres kunder - og hvordan I giver dem de bedste muligheder for at komme i kontakt med jer via alle de digitale kanaler, de normalt benytter. Og her spiller jeres kontaktcenter en afgørende rolle. Hvis kontaktcenter- agenterne har adgang til de rigtige digitale arbejdsredskaber, der sikrer et effektivt workflow, højner I serviceniveauet og giver jeres kunder en langt bedre serviceoplevelse. Det øger tilfredsheden og skaber værdi på bundlinjen.
Læs mereEn kontaktcenterløsning fra Genesys Cloud har givet Dansk Kabel TV et bedre overblik. Arbejdsgange er blevet struktureret og optimeret. Kontaktcenteragenterne har fået mere fleksibilitet og er blevet mere effektive. Og kunderne har fået en bedre serviceoplevelse - også under Corona, hvor alle medarbejdere arbejdede hjemme.
Med Genesys Cloud har Elgiganten fået en driftssikker cloud-baseret alt-i-én-platform, der er let at administrere og nemt kunne integreres med virksomhedens øvrige systemer. Så nu kan Elgiganten levere gode kundeoplevelser på alle kanaler. Samtidig er effektiviteten og tilfredsheden steget, og omkostningerne er faldet.
Takket være Genesys Cloud fik den finske by Helsinki oprettet et kontaktcenter på mindre end 3 dage, så de kunne hjælpe over 80.000 ældre borgere under Covid-19. Ved hjælp af smartere kundeserviceløsninger, Workforce Optimization og AI-teknologi blev ventetider og omkostninger reduceret og kundeoplevelsen forbedret.
Da Lowell Norge udskiftede deres gamle kontaktcenter med en Genesys Cloud løsning, fik de fuld kontrol over kundeoplevelsen. Det nye cloudbaserede kontaktcenter åbner døren for DevOps-innovation, samt indførelsen af automatisering og digital teknologi, som er nøglen til at Lowell Norge kan bevare deres førende position i markedet.
Den digitale modenhed i nordiske virksomheder er vokset markant ifølge IDCs Tech Pulse Survey, og danske virksomheder står generelt godt rustet til at bruge kundeoplevelsen som drivkraft for deres fremtidige forretningsudvikling.
Virksomhederne i de nordiske lande har aldrig haft større fordele af at fokusere på teknologi og digital kultur, som et redskab til genstart efter en økonomisk krise, end nu. Samtidig er de også klar til at tage det næste digitale skridt ved hjælp af skyen, analytics og AI.
Ifølge IDC, vil 75% af virksomhederne i 2022 integrere kunstig intelligens i kundevendte teknologier og processer ved hjælp af AI-baseret software, for at få operationelle indsigter med henblik på at drive innovation.
Download IDC Nordic's rapport og bliv klogere på:
• Hvorfor kundeoplevelsesløsninger skal være forankret i effektivitet og automatisering
• Hvordan CX er tæt knyttet til medarbejdere i kontaktcentre og lignende kundevendte funktioner
• Hvilke teknologier er der behov for i kundeoplevelsesløsninger i dag og i fremtiden?
Moderne kontaktcentre understøtter en række forskellige digitale kanaler som e-mail, chat, co-browsing, sociale medier og video på mange forskellige digitale kontaktflader og enheder. Det, de mangler, er muligheden for at knytte interaktionerne sammen i en trinvis proces, så de kan yde en personlig og relevant oplevelse til den enkelte kunde. I denne e-bog kan du blive klogere på, hvordan du nemt designer digitale strategier som skaber en bedre kundestrateg, hvordan du giver kundeservicemedarbejderne et enkelt 360-graders overblik over alle digitale kanaler og telefon, og hvordan du let bliver i stand til at levere personlige, kontekstbaserede oplevelser på mange kanaler.
Læs mereKunstig intelligens (AI) har allerede en enorm indflydelse på den måde, virksomheder driver deres forretning på i dag. Udrulningen af 5G-netværket, og alle de nye muligheder, det giver, vil betyde, at udviklingen inden for AI og IoT kommer til at eksplodere.
Nye innovative teknologier opstår og vil resultere i nye funktioner og applikationer, som vil sætte yderligere skub i automatiseringen og digitaliseringen. Og det vil komme til at revolutionere måden vi interagerer, arbejder og driver forretning på i fremtiden.
Læs mereEn forudsætning for at kunne levere gode kundeoplevelser er, at man kan skabe sammenhæng. Det kræver imidlertid, at man er i stand til at integrere forskellige systemer, platforme og kanaler i én cloudbaseret omnichannel-løsning.
Kunderne bliver hele tiden mere og mere digitale, og det er vigtigt at kunne kommunikere med dem på alle de sociale kanaler og platforme, de benytter.
Læs mereIngen licensomkostninger. Ingen risiko.
Det er rigtigt: Du kan nu implementere Genesys Cloud uden at betale for licenserne, indtil bindingsperioden på din nuværende kontaktcenterløsning udløber.
Få din gratis licens her.
Læs mereMicrosoft Teams og Genesys Cloud ™, alt-i-en-løsningen og en af verdens førende offentlige cloud-kontaktcenterplatforme, er nu fuldt integreret og giver medarbejderne en mere forbundet, intuitiv og produktiv oplevelse. Som et resultat kan kontaktcenteragenter samarbejde med enhver medarbejder ved hjælp af Teams, så de kan løse kundeproblemer hurtigere og levere bedre service.
Læs mereVi er altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.