Styrk kundedialogen med et kontaktcenter

Styrk kundedialogen med et kontaktcenter

Glade kunder styrker bundlinjen. Derfor er fokus på kundetilfredshed vigtigt, også i mindre virksomheder. Nye cloud-baserede kontaktcenterløsninger gør det enkelt at samle og styrke kundedialogen. Men en god løsning kræver omtanke og vilje til at ændre adfærd. Lad os hjælpe dig på din rejse mod at kunne tilbyde dine kunder den bedste oplevelse. 

Bestil rådgivning

Bestil rådgivning

Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.

Effektivisér din kundekontakt

Det er langt mere effektivt for din forretning, hvis al kundekontakt – både på telefon og andre kanaler som chat, e-mail og personlige henvendelser – samles i et centralt kontaktcenter og derfra ledes effektivt videre til den relevante medarbejder. Det kan lyde avanceret, men i en mindre virksomhed kan hele kontaktcenterløsningen håndteres af nogle få kundeservicemedarbejdere, der via deres pc-skærme eller mobiler har det fulde overblik over indkomne henvendelser og ledige medarbejdere i alle dele af virksomheden. 

Effektivisér din kundekontakt

Cloud gør kontaktcenteret tilgængeligt

Takket være den teknologiske udvikling er et professionelt kontaktcenter nu tilgængeligt for langt flere virksomheder. Tidligere var et kontaktcenter forbeholdt større virksomheder, fordi det krævede en tung IT-investering. Men i dag har vi flere cloud-baserede tjenester, der sagtens kan konkurrere med de traditionelle løsninger. Det giver nye muligheder for selv mindre virksomheder, der gerne vil hæve kvaliteten på kundekontakten.

Vigtigheden af den gode kundeoplevelse kan næsten ikke overdrives. Virksomheder, som fokuserer på at optimerer deres kundedialog, vil i de kommende år opleve massiv vækst i forhold til de konkurrenter, som ikke i gør det.

Ram de rigtige kanaler

Ram de rigtige kanaler

Hvor telefonen før var klart dominerende, er der i dag mange flere kanaler i spil. Med et kontaktcenter kan du prioritere den kommunikationsform, der virker bedst for lige netop din virksomhed. For eksempel er det spild at have døgnåbent på telefonen, hvis du markedsfører dig til unge, der aldrig vil ringe til en virksomhed. Mange nedprioriterer også e-mail, fordi kontakten ofte bliver tung og svær at afslutte.

Få et struktureret overblik

Få et struktureret overblik

Med et kontaktcenter bliver det også muligt at føre detaljeret statistik over kundehenvendelser på tværs af kanaler og fysiske lokationer. Dermed bliver det lettere for din virksomhed at opstille konkrete målsætninger for kundebetjeningen og løbende evaluere, om virkeligheden lever op til ambitionerne. Nogle løsninger giver også overblik over, hvordan du bedst planlægger bemandingen i kundeservice.

Gør service til et konkurrenceparameter

Gør service til et konkurrenceparameter

En optimeret kundekontakt er især vigtigt for virksomheder med en høj volumen af henvendelser og produkter, der er let sammenlignelige, for eksempel banker, forsikringsselskaber og detailhandlen. Her bliver service et konkurrenceparameter, hvor overblik over kundens historik og evnen til hurtigt at afklare deres problemer kan give en afgørende fordel.

NetDesign PureCloud

Dit kontaktcenter i skyen

Kommer snart

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du gerne vil holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen, så tilmeld dig NetDesigns nyhedsbrev. Du vil modtage nyheder om events, produkter, services, nye og innovative IT- og kommunikationsløsninger og meget mere...