Fokusér på det væsentlige

Det, der haster, vinder altid over det, der er vigtigt. Også i IT-afdelingen. Med outsourcing af jeres løsninger og ekstra serviceordninger kan I fokusere på det væsentlige. Lad os dække jeres IT- og kommunikationsløsninger med skræddersyet service.

Service er den kritiske ressource

Intet it-system er bedre end den service, der følger med. Med os som partner kan du sikre driften af jeres løsninger med målrettet service. Alle produkter fra NetDesign leveres med en integreret teknisk service, der kan udvides med fx døgndækning. I forbindelse med større løsninger tilbyder vi også mere omfattende serviceaftaler på forskellige niveauer, som kan kombineres og tilpasses til din virksomheds behov og økonomi. Du kan også vælge at outsource hele eller dele af jeres it- og kommunikationssystem til os.

Vi er Danmarks mest kompetente servicepartner af IT-og kommunikationsløsninger

Vi er Danmarks mest kompetente servicepartner af IT-og kommunikationsløsninger

Èn samlet 1st. Level Service Desk og fem 2nd. Level Support Deske understøttet af mere end 300 topprofessionelle medarbejdere med den højeste faglighed suppleret med en dedikeret Service Solution Architect til din virksomhed.

Bestil rådgivning

Bestil rådgivning

Vi står altid klar til at svare på dine spørgsmål om, hvad vi kan gøre for dig. Skriv en mail eller ring til vores kundecenter.

Service til alle behov

Basic support

Vedligeholdelse af jeres IT-løsninger

Jeres behov for service kan ændre sig over tid. Derfor er Basic Support en god start, fordi den dækker de grundlæggende ydelser omkring vedligeholdelsen af produktet eller løsningen og let kan tilpasses. Dækningen i Basic Support afhænger af produkt og producent. Men aftalen vil som regel dække: 

  • Adgang til at rekvirere software patches og evt. opgraderinger
  • Ombytning af defekt hardware
  • Telefonisk adgang til TDC Erhverv’s Service Desk (NOC)
  • Evt. adgang til support fra producenten
Support Services

24/7 Service Desk og teknisk support

Du kan vælge Support Services som Beredskabsservice eller Systemservice. Begge løsninger er overbygninger på Basic Support og giver adgang til specialisterne i vores supportorganisation plus en døgnbetjent Service Desk. Du er på den måde sikret, at fejl altid bliver rettet inden for det servicetidsrum og den reaktionstid, vi har aftalt.

  • Beredskabsservice faktureres med en årlig afgift plus eventuel tidsforbrug og materialer. Det giver en fleksibel omkostning, der altid afspejler jeres aktuelle servicebehov. 
  • Systemservice faktureres med en fast pris, der dækker alle udgifter til fejlretning inkl. tid, transport og materialer. Der er således ingen uforudsete omkostninger - heller ikke hvis producenten skal være med til at rette en fejl.
Operational Services

Vi står for driften af en eller flere af jeres IT-løsninger

Operational Services indeholder en stribe serviceydelser, der understøtter en effektiv drift af jeres samlede IT- og kommunikationsløsninger, fx :

  • Dedikeret Service Manager, der har det tværgående tekniske ansvar for jeres løsning og sikrer, at de aftalte samarbejdsprocedurer i forbindelse med drift, fejlretning og ændringshåndtering overholdes
  • Overvågning og løbende test af både primære og redundante systemer
  • Patch Management, der holder din platform ajour ved nye releases af software og patches på jeres produkter
  • Håndtering af fejl på produkter leveret af andre leverandører
Consultancy Services

Rådgivning fra professionelle og erfarne eksperter

Consultancy Services dækker en stribe serviceydelser, hvor vores eksperter inden for IT- og kommunikationsløsninger kan bruges på ad hoc basis. Løsningerne behøver ikke være etableret af os. Serviceydelserne gælder fx:

  • Test af sikkerheden i jeres netværk og udstyr med sårbarhedstests, penetrationstests og test af specifikke IP-adresser
  • 1st Level Support via telefon eller web, som sikrer, at jeres medarbejdere kan bruge systemer og apparater effektivt
  • Design Review af din virksomheds IP-telefoni, LAN eller sikkerhedsinstallation.
  • Sikkerhedsovervågning
  • Internettrafik-analyse med overblik over streamingtrafik, risikable web-applikationer, fortrolig information i ukrypterede mails m.m.

Salg

Kundesupport

Mail: kundecenteret@tdcnetdesign.dk

Telefon: +45 4435 8000

Life Cycle Advisory

Mail: servicesalg@tdcnetdesign.dk

Åbningstider:

Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15.30

Support

Selvbetjening: Log ind på vores serviceportal viewIT for sagsoprettelse, driftsstatus, guidelines og dashboards.

Telefon: +45 4435 8008 (DK) +45 4435 8009 (EN)
Åbningstider: 24 timer i døgnet

Returnering af produkter til reparation

I forbindelse med returnering af produkter til NetDesign skal du være opmærksom på følgende: Forud for fremsendelse af defekt udstyr skal du udfylde vores online reparationsformular. RMA (in English)

Formularen udfyldes og sendes til RMA-afdelingen.

Kort efter vil du modtage et RMA-nummer, som du skal påføre den defekte enhed samt alle forsendelsesdokumenter.

RMA-nummeret sendes til din mail.

Alarmnet

Har du brug for hjælp til teknikken på alarmprodukterne, så vil vi bede dig kontakte TDC Alarmnet på 80 80 6075